Užitečné informace

  • „Razítko“, falešný pocit jistoty - 16. 07. 2015
    MUDr. Tibor Vicsápi Záhumenní 1477, Kopřivnice e-amil: info@vicsapi.cz, tel.: 595 172 444 ID datové schránky: p93dvba Jsem všeobecným praktickým lékařem. Zároveň se věnuji pracovnělékařské a soudně-znalecké činnosti ve zdravotnictví, a pracuji již několik let i jako konzultant kanceláře veřejného ochránce práv. Součástí mé práce je i nezbytná znalost zdravotnického práva. Jelikož provozuji zdravotnické zařízení primární péče, navštěvují mne pacienti mimo jiné velmi často s požadavkem:
  • Chřipka a očkování - 10. 10. 2013
    Chřipka je závažné a nebezpečné onemocnění virového původu postihující převážně dýchací cesty, které se každoročně podílí na úmrtí až dvou tisíc lidí, což představuje přibližně 2% všech úmrtí. Lidově se "chřipka" říká většině virových onemocnění v podzimních a jarních měsících, které ovšem ve skutečnosti chřipkou nejsou. Pro pravou chřipku je charakteristickýrychlý nástup (18-24h) následujících příznaků: horečka a zimnice, bolesti hlavy,  kloubů a svalů, pálení očí, kašel, únava
  • Jsem po testu a nemohu se dovolat... - 14. 10. 2020
    Absolvovali jste test? Přišel vám výsledek... a vy se ptáte co dál? Ne vždy se vám podaří hned dovolat do ordinace a nemáte větší obtíže? Níže naleznete podrobný návod, jak se zachovat hned směrem k vašemu okolí... Vystavení PN snese odkladu. Lze vystavit až 3 dny zpětně. Zůstaňte doma v izolaci. Pokuste se ordinaci informovat
  • Koronavir - Co dělat když... - 27. 02. 2020
    Aktuální informace a doporučení MZČR... Pokud máte podezření, že jste nakaženi koronavirem, nechoďte prosím do zdravotnických zařízení, ať v čekárnách nenakazíte ostatní! Informační linka v souvislosti s koronavirem: 1212 V případě vážných zdravotních problémů či ohrožení života volejte linky 155 a 112. Odkazy: Informace Ministerstvo Zdravotnictví Informace Státní Zdravotní
  • Nemohu se dovolat... Co mám dělat? - 20. 09. 2020
    Vzhledem k současné epidemiologické situaci a nadměrnému telefonickému zatížení ordinace jsme pro pacienty zprovoznili elektronický kontaktní systém, přes který je možné řešit neakutní požadavky... I při současném zatížení se pokusíme reagovat na Váš požadavek zadaný do systému do 3 pracovních dnů. Sytém správy požadavků pacientů je rovněž dostupný přes menu na stránkách pod položkou odeslat zprávu... Při akutních potížích je třeba volat na telefonní číslo ordinace v ordinační