-
„Razítko“, falešný pocit jistoty - 16. 07. 2015
MUDr. Tibor Vicsápi
Záhumenní 1477, Kopřivnice
e-amil: info@vicsapi.cz, tel.: 595 172 444
ID datové schránky: p93dvba
Jsem všeobecným praktickým lékařem. Zároveň se věnuji pracovnělékařské a soudně-znalecké činnosti ve zdravotnictví, a pracuji již několik let i jako konzultant kanceláře veřejného ochránce práv. Součástí mé práce je i nezbytná znalost zdravotnického práva.
Jelikož provozuji zdravotnické zařízení primární péče, navštěvují mne pacienti mimo jiné velmi často s požadavkem:
-
Chřipka a očkování - 10. 10. 2013
Chřipka je závažné a nebezpečné onemocnění virového původu postihující převážně dýchací cesty, které se každoročně podílí na úmrtí až dvou tisíc lidí, což představuje přibližně 2% všech úmrtí.
Lidově se "chřipka" říká většině virových onemocnění v podzimních a jarních měsících, které ovšem ve skutečnosti chřipkou nejsou. Pro pravou chřipku je charakteristickýrychlý nástup (18-24h) následujících příznaků: horečka a zimnice, bolesti hlavy, kloubů a svalů, pálení očí, kašel, únava
-
Jsem po testu a nemohu se dovolat... - 14. 10. 2020
Absolvovali jste test? Přišel vám výsledek... a vy se ptáte co dál? Ne vždy se vám podaří hned dovolat do ordinace a nemáte větší obtíže?
Níže naleznete podrobný návod, jak se zachovat hned směrem k vašemu okolí... Vystavení PN snese odkladu. Lze vystavit až 3 dny zpětně. Zůstaňte doma v izolaci.
Pokuste se ordinaci informovat
-
Koronavir - Co dělat když... - 27. 02. 2020
Aktuální informace a doporučení MZČR...
Pokud máte podezření, že jste nakaženi koronavirem, nechoďte prosím do zdravotnických zařízení, ať v čekárnách nenakazíte ostatní!
Informační linka v souvislosti s koronavirem: 1212
V případě vážných zdravotních problémů či ohrožení života volejte linky 155 a 112.
Odkazy:
Informace Ministerstvo Zdravotnictví
Informace Státní Zdravotní
-
Nemohu se dovolat... Co mám dělat? - 20. 09. 2020
Vzhledem k současné epidemiologické situaci a nadměrnému telefonickému zatížení ordinace jsme pro pacienty zprovoznili elektronický kontaktní systém, přes který je možné řešit neakutní požadavky... I při současném zatížení se pokusíme reagovat na Váš požadavek zadaný do systému do 3 pracovních dnů.
Sytém správy požadavků pacientů je rovněž dostupný přes menu na stránkách pod položkou odeslat zprávu...
Při akutních potížích je třeba volat na telefonní číslo ordinace opakovaně v cca 20
ordinace všeobecného praktického lékaře